قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

سری Vivobook لپ تاپ ایسوس یکی از متنوع ترین سری لپ تاپ های این برند است که شامل تنوع گسترده ای از کانفیگ ها و مدل های گوناگون متناسب با هر نوع فعالیتی می باشد. لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K513EQ i7 1165G7-8GB-1TB+256SSD-MX350 2GB یکی از مدل های جدید سری K است که می توان برای کاربری های مالتی مدیا روی عملکرد پاسخگو آن حساب کرد. مجموعه سخت افزاری ایده ال و مناسب در یک شاسی زیبا و بادوام مجموعه ای کامل را پدید آورده است. شاسی 15 اینچی با بهره مندی از متریال باکیفیت و رعایت تمام جزئیات در ساختار بدنه این لپ تاپ ظاهری زیبا و چشم نواز به لپ تاپ ایسوس K513EQ بخشیده است. در بخش مرکزی لپ تاپ Asus VivoBook K513EQ از یک پردازنده مرکزی نسل یازدهم اینتل مدل Core i7 1165G7 به همراه 12 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.8 تا  4.7 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای کاربری های چندرسانه ای با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین لپ تاپ ایسوس Asus K513EQ مجهز به 8 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 می باشد که سرعت عملکرد CPU را بهبود می بخشد. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus VivoBook K513EQ مجهز به پردازنده گرافیکی از برند NVIDIA مدل MX350 به همراه 2 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی است که برای کاربری های چندرسانه ای کاملا ایده ال است. لپ تاپ VivoBook K513EQ مجهز به فضای ذخیره سازی هیبریدی شامل 1 ترابایت فضای هارددیسک به همراه 256 گیگابایت فضای هارد SSD است، بطوریکه می توانید سرعت عملکرد بالایی را در کنار حجم ایده ال در اختیار داشته باشید. صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت تصویر Full HD به همراه بهره مندی از آخرین فناوری های صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس برای نوت بوک ایسوس Asus K513EQ تعبیه شده است که می توانید از تماشای تصاویر باکیفیت و واقعی آن لذت ببرید. پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، کیبورد جزیره ای با کلید های ارگونومی و بهره مندی ار نور پس زمینه، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook K513EQ i7 1165G7-8GB-1TB+256SSD-MX350 2GB هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook K513EQ و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس K513EQ به ایسوس سنتر نمایندگی ایسوس همراه باشید..

 

 

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی