قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

اگر جهت استفاده از برنامه های پرحجم یا بازی های حرفه‌ای خود به دنبال یک سیستم قدرتمند و قوی در یک شاسی زیبا و جذاب هستید، لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus TUF Gaming F15 FX506HC i5 11400H-32GB-1TB-3050 4GB-FHD یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. سیستم کولینگ عالی در این لپ تاپ زیبا همراه با رنگ مشکی زیبا و خطوط برجسته روی بدنه آن، لپ تاپ ASUS TUF Gaming FX506HC را به یکی از مقاوم ترین و بهترین لپ تاپ های گیمینگ بدل کرده است. صفحه نمایش استاندارد 15 اینچی آن که دارای یک پنل TFT و روکش مات است برای بیشتر لذت بردن از بازی و مشاهده رنگ ها به بهترین شکل (حتی در مکان های پرنور) عالی بوده و تصاویری با وضوح 1920x 1080 را برای شما به نمایش می‌گذارد. در بخش سخت افزاری نیز لپ تاپ گیمینگ ایسوس TUF F15 FX506HC از پردازنده Core i5 11400H کمپانی اینتل بهره می‌گیرد که 12 مگابایت کش CPU و سرعتی در بازه 3.3 تا 4.6 گیگاهرتز دارد و به همین دلیل عملکرد آن بسیار پرسرعت‌تر از گذشته صورت می‌گیرد. حافظه RAM این لپ تاپ از نوع DDR4 با ظرفیتی 32 گیگابایتی و فرکانسی 2133 مگاهرتزی است که از سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالاتری نسبت به نسل های DDR3 و DDR2 برخوردار بوده و امکان اجرای انواع نرم افزارها و بازی ها در آن به راحتی امکان پذیر است. لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس FX506HC از 1 ترابایت حافظه SSD نیز بهره‌مند است که فضای مناسبی برای ذخیره انواع اطلاعات در اختیار شما قرار می‌دهد. کارت گرافیک این لپ تاپ نیز از مدل RTX 3050 شرکت NVIDIA است که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد و علاوه بر بهبود کیفیت تصویر، به اجرای درست و پرسرعت برنامه ها نیز کمک می‌کند. از دیگر ویژگی های لپ تاپ گیمینگ ایسوس Asus TUF Gaming F15 FX506HC i5 11400H-32GB-1TB-3050 4GB-FHD می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
پشتیبانی از انواع شبکه های انتقال داده، بهره مندی از انواع پورت های ورودی و خروجی جهت انتقال اطلاعات و اتصال انواع لوازم جانبی مانند USB 2.0 و USB 3.0 و USB TYPE-C، دوربین مکالمه تصویری، جک 3.5 میلی متری، باتری 3سلولی با ظرفیت 48 وات ساعت، نور پس زمینه کیبورد برای استفاده از لپ تاپ در محیط های دارای نور کم و تاریک، اسپیکر استریو ساخت شرکت Bang & Olufsen و... اشاره کرد.

شما می‌توانید جهت بررسی بیشتر لپ تاپ مخصوص بازی ASUS TUF Gaming FX506HC و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسوس FX506HC به وب سایت فروشگاهی www.asuscenter.ir نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید.

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی