قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook 14 UX463FL i7-16GB-1TB-MX250 2GB از جدیدترین سری لپ تاپ های 14 اینچی ایسوس با بهره مندی از مجموعه سخت افزاری کارآمد و پاسخگو در یک شاسی فوق العاده زیبا با طراحی متمایز و زیبا است که تمام ظرافت و پیچیدگی های ظاهری در آن رعایت شده است. بدنه باریک و سبک با وزن حدودی 1.4 کیلوگرم به کاربران این اجازه را می دهد که لپ تاپ را حتی در کیف دستی خود جای دهند و همراه خود حمل کنند. ساختار و کاربری لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 UX463FL طوری است که می توان از آن بعنوان تبلت نیز استفاده کرد. بکارگیری از فناوری NanoEdge برای نمایشگر لپ تاپ ایسوس مدل UX463FL سبب ایجاد حاشیه های در اطراف صفحه نمایش حذف شوند، بطوریکه می توان صفحه نمایشی با اندازه بزرگتر را بر روی یک شاسی کوچکتر قرار داد. علاوه بر این لپ تاپ ایسوس Asus UX463FL مجهز به صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت تصویر Full HD به همراه بهره مندی از سایر تکنولوژی ها مانند زاویه دید گسترده، نسبت 90 درصدی صفحه نمایش به بدنه و ... بخشی از ویژگی های نمایشگر این لپ تاپ است. همچنین پشتیبانی از فرمان های لمسی بر روی صفحه نمایش یکی دیگر از ویژگی های بارز لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook 14 UX463FL است. در مرکز لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل UX463FL از یک پردازنده نسل دهم ساخت شرکت اینتل مدل Core i7 10510U به همراه 8 مگابایت کش پردازنده با سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز سبب می شود در هنگام اجرای نرم افزار های سنگین تر با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نشوید. علاوه بر این وجود 16 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr3 سرعت عملکرد CPU را نیز بهبود می بخشد. برای لپ تاپ Asus UX463FL پردازنده گرافیکی از برند NVIDIA مدل MX250 تعبیه شده است که شامل 2 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی می باشد و می توان برای کاربری های نه چندان حرفه ای روی عملکرد آن حساب کرد. فضای ذخیره سازی این لپ تاپ دارای ظرفیت 1 ترابایت از نوع هارد SSD  است که سرعت بالایی در عملکرد دارد. بهره مندی از مجموعه درگاه های ورودی و خروجی کامل و کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، کیبورد حرفه ای و ارگونومی به همراه نور پس زمینه، باتری 4 سلولی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 50 وات ساعت، سیستم صوتی فراگیر با ساخت شرکت Harman Kardon و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook 14 UX463FL i7-16GB-1TB-MX250 2GB هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ Asus ZenBook 14 UX463FL و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 UX463FL i7 به ایسوس سنتر نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ادمین admin
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook 15IML i5 10210U-12GB-1TB-R620 2GB از سری لپ تاپ های 15 اینچی رده مالتی مدیا برند لنوو است که می توان برای کاربری های میان رده و نیمه حرفه ای روی عملکرد بی نقص آن حساب کرد. ظاهر زیبا و حرفه ای با بهره مندی از فناوری های جدید ساختاری و بکارگیری از طراحی ظریف و بی نقص در ساختار بدنه لپ تاپ لنوو ThinkBook 15IML از ویژگی های ظاهری این لپ تاپ هستند. ضمن اینکه وزن این لپ تاپ با وجود شاسی 15 اینچی تا 1.7 کیلوگرم کاهش یافته و می توان به سادگی آن را همراه خود حمل کنید. در بخش سخت افزاری لپ تاپ Lenovo 15IML از یک پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i5 10210U به همراه 6 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 1.5 تا 4.2 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام کاربری های چندرسانه ای با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین پشتیبانی از 12 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 سرعت عملکرد لپ تاپ Lenovo مدل ThinkBook 15IML را بهبود می بخشد تا با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نشوید. برای لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo ThinkBook 15IML پردازنده گرافیکی از برند AMD مدل RADEON 620 به همراه 2 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی تعبیه شده است و می توانید برای کاربری های گرافیکی نه چندان حرفه ای روی عملکرد آن حساب کنید. فضای ذخیره سازی ThinkBook 15IML دارای ظرفیتی معادل با 1 ترابایت از نوع هارددیسک است که می توانید برای ذخیره فایل های روزانه از آن ها استفاده کنید. صفحه نمایشگر 15.6 اینچی با پشتیبانی از کیفیت تصویر Full HD و بهره مندی از آخرین فناوری های صفحه نمایش های جدید تصاویر واقعی و باکیفیتی را به کاربران ارائه می دهد. بر روی لبه های لپ تاپ لنوو ThinkBook 15IML تعدادی پورت ورودی و خروجی شامل پورت های HDMI، پورت شبکه اترنت، USB2.0، USB3.0، پورت کاربردی USB Type-C، به همراه اسلات کارت خوان و درایو نوری تعبیه شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید. پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از کیبورد جزیره ای با کلید های استاندارد و ارگونومی، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت، باتری 3 سلولی با ظرفیت 45 وات ساعت، سیستم صوتی فراگیر با پشتیبانی از فناوری Dolby Audio و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook 15IML i5 10210U-12GB-1TB-R620 2GB هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ لنوو ThinkBook 15IML i5 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkBook 15IML با ایسوس سنتر نمایندگی لنوو همراه باشید..

  • ادمین admin
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ های نسل Legion 5 یکی از جدیدترین مدل های ارائه شده کمپانی لنوو است که این محصولات را با کانفیگ های متنوعی به بازار عرضه کرده است. لپ تاپ گیمینگ لنوو Lenovo Legion 5 i7 10750H-32GB-2TB+256SSD-1650 4GB-FHD یکی از مدل های جدید این خانواده است که در ادامه به بررسی تعدادی از مشخصات فنی این محصول می پردازیم:

- دارای پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i7 10750H

- دارای 32 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4

- دارای پردازنده گرافیکی از برند NVIDIA مدل GTX 1650TI به همراه 4 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی

- دارای فضای ذخیره سازی هیبریدی متشکل از 2 ترابایت فضای هارددیسک به همراه 256 گیگابایت فضای هارد ssd

-دارای صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت تصویر Full HD

 و ....

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ مخصوص بازی لنوو مدل Lenovo Legion 5 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ گیمینگ لنوو به asuscenter نمایندگی لنوو مراجعه فرمایید..

  • ادمین admin