قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ لنوو Lenovo YOGA C740 i7 10510U-12GB-512SSD-Intel از سری لپ تاپ های رده مالتی مدیا و نیمه حرفه ای برند لنوو و از خانواده گسترده YOGA می باشد که کانفیگ های متنوعی را به منظور پوشش نیاز های کاربران خود ارائه داده است. طراحی جدید با لبه های فوق العاده باریک و صیقلی و رعایت تمام ظرافت و پیچیدگی های ساختاری در بدنه این لپ تاپ ظاهری حرفه ای به لپ تاپ بخشیده است. ضمن اینکه لولا های انعطاف پذیر آن به کاربر اجازه می دهد صفحه نمایش را کاملا برگردانده و لپ تاپ را در حالت تبلت نیز استفاده کند. در بخش سخت افزاری لپ تاپ لنوو مدل YOGA C740 از یک پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i7 10510U به همراه 8 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای نرم افزار های سنگین تر با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین بهره مندی از 12 گیگابایت حافظه رم از نوع ddr4 سرعت عملکرد لپ تاپ را بهبود می بخشد و در هنگام اجرای نرم افزار های سنگین با افت سرعت مواجه نمی شوید. برای لپ تاپ 13 اینچی لنوو مدل Lenovo YOGA C740 کارت گرافیک از برند Intel مدل HD Graphics و البته فاقد فضای اختصاصی گرافیکی در نظر گرفته شده است که نمی توان برای کاربری های حرفه ای روی عملکرد آن حساب کرد. فضای ذخیره سازی لپ تاپ لنوو مدل YOGA C740 دارای ظرفیتی متشکل از 512 گیگابایت فضای هارد SSD است، بطوریکه می توانید سرعت در عملکرد را به همراه حجم مناسب در اختیار داشته باشید. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لپ تاپ Lenovo مدل YOGA C740 دارای اندازه 13.3 اینچی با کیفیت تصویر Full HD در یک پانل IPS به همراه بهره مندی از تکنولوژی های جدید نمایشگر لپ تاپ است، بطوریکه تصاویری زنده و واقعی را به کاربران ارائه می دهد. علاوه بر این این لپ تاپ قابلیت پشتیبانی از فرمان های لمسی را نیز دارد. پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از پورت های ورودی و خروجی کاربردی و کامل به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، باتری 4 سلولی لیتیوم پلیمری با ظرفیت 60 وات ساعت، سیستم صوتی فراگیر و قدرتمند با بهره مندی از اسپیکر هایی با بهره مندی از فناوری Dolby Audio و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ لنوو Lenovo YOGA C740 i7 10510U-12GB-512SSD-Intel هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ Lenovo YOGA C740 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو مدل YOGA C740 i7 به www.asuscenter.ir نمایندگی لنوو مراجعه فرمایید..

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی