قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر برای کاربری های روزانه و بعضا چندرسانه ای خود به دنبال لپ تاپی ایده ال در برند لنوو هستید، لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L340 RYZEN3-12GB-1TB+128SSD-Vega3 2GB-HD می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد. مجموعه سخت افزاری مناسب و پاسخگو به همراه ظاهر بی نقص و چشم نواز آن مجموعه ای کامل را پدید آورده است. در بخش ظاهری لپ تاپ لنوو Ideapad L340 از طراحی جدید با لبه های باریک تر نسبت به مدل های پیشین بهره گرفته شده است و ظاهری حرفه ای تر به لپ تاپ بخشیده است. علاوه بر این بهره مندی از متریال باکیفیت در ساختار بدنه عمر و دوام لپ تاپ را در مقابل ضربه، خراش و ... تضمین می کند. در بخش مرکزی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Ideapad L340 از یک پردازنده مرکزی ساخت شرکت AMD مدل Ryzen3 3200H به همراه 4 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.3 تا 4 گیگاهرتز بهره گرفته شده است. برای این لپ تاپ 12 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع DDR4 تعبیه شده است، بطوریکه در هنگام کاربری های مالتی مدیا با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. برای لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Ideapad L340 پردازنده گرافیکی از برند AMD مدل RX Vega 3 به همراه 2 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی در نظر گرفته شده است که برای کاربری های نه چندان حرفه ای گرافیکی کاملا ایده ال است. صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo IP L340 دارای اندازه استاندارد 15.6 اینچی با کیفیت تصویر HD است که به همراه بهره مندی از جدیدترین فناوری های صفحه نمایش لپ تاپ، تصاویری زنده و واقعی را به کاربران نمایش می دهد. پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، کیبورد جزیره ای با کلید های ارگونومی و استاندارد برای تایپ طولانی مدت، سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه با بهره مندی از فناوری Dolby Audio در اسپیکر های لپ تاپ، باتری 3 سلولی با ظرفیت 45 وات ساعت و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L340 RYZEN3-12GB-1TB+128SSD-Vega3 2GB-HD هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ لنوو Ideapad L340 RYZEN3 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو مدل L340 RYZEN3 به asuscenter نمایندگی لنوو مراجعه فرمایید..

  • ادمین admin
  • ۰
  • ۰

اگر برای کاربری های چندرسانه ای و حرفه ای به دنبال لپ تاپی در برند ایسوس هستید، می توانید روی عملکرد بی نقص و کارآمد لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook K571LH i5-12GB-1TB+256SSD-GTX1650 4GB-FHD حساب کنید. بهره مندی از مجموعه سخت افزاری قوی در داخل یک شاسی 15 اینچی مجموعه این لپ تاپ را شکل داده است. در بخش ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571LH از آخرین فناوری های ساختاری در بدنه به همراه رعایت ظرافت و جزئیات بهره گرفته شده است تا در نهایت ظاهری حرفه ای و بی نقص را به آن بخشیده است. در بخش مرکزی لپ تاپ ایسوس Asus K571LH از یک پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i5 10300H به همراه 8 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.4 تا 5 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای نرم افزارهای چندرسانه ای با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین بهره مندی از 12 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع DDR4 سرعت عملکرد لپ تاپ را بهبود می بخشد. برای لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ASUS VivoBook K571LH مجموعه پردازنده گرافیکی از برند Nvidia مدل GTX1650 به همراه 4 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی تعبیه شده است که می توان برای کاربری های حرفه ای روی عملکرد پاسخگو آن حساب کرد. همچنین فضای ذخیره سازی تعبیه شده برای لپ تاپ Asus VivoBook K571LH دارای ظرفیت هیبریدی متشکل از 1 ترابایت فضای هارددیسک به همراه 256 گیگابایت فضای هارد SSD است، بطوریکه فضای فوق العاده ایده ال به همراه سرعت عملکرد عالی بطور همزمان در اختیار دارید. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه استاندارد 15.6 اینچی با کیفیت تصویر Full HD است که به آخرین فناوری های صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مجهز می باشد و می توانید از تماشای تصاویر واقعی و زنده آن لذت ببرید. کیبورد جزیره ای با کلید های استاندارد و ارگونومی برای تایپ راحت در مدت زمان طولانی و بهره مندی از نور پس زمینه، پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از مجموعه پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت به منظور ارتقاء سیستم امنیتی لپ تاپ، سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه با پشتیبانی از فناوری صوتی Sonicmaster و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook K571LH i5-12GB-1TB+256SSD-GTX1650 4GB-FHD هستند.

در ادامه می توانید به منظور برررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571LH i5 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس مدل K571LH i5 به ایسوس سنتر نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ادمین admin
  • ۰
  • ۰

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X543MA Celeron-4GB-1TB-INTEL FHD یکی از لپ تاپ های رده عمومی برند ایسوس است که می توانید حدودا با محدوده قیمتی 10 میلیون آن را تهیه کنید. از این لپ تاپ می توانید برای تماشای فیلم در طول روز، استفاده از نرم افزار های سبک و غیرحرفه ای، وب گردی و ... استفاده کنید. در ادامه برخی از مشخصات فنی لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook X543MA را مورد بررسی قرار می دهیم:

- پردازنده مرکزی ساخت شرکت اینتل مدل Celeron N4000 به همراه 4 مگابایت کش پردازنده

- بهره مندی از 4 گیگابایت فضای رم از نوع ddr4

- پردازنده گرافیکی از برند Intel HD Graphics و فاقد حافظه اختصاصی گرافیکی

- فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی از نوع هارددیسک

- دارای صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت تصویر Full HD

 و ....

برای بررسی سایر مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivoBook X543MA و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس X543MA Celeron به www.asuscenter.ir نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ادمین admin