قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

اگر برای کاربری های چندرسانه ای و حرفه ای به دنبال لپ تاپی در برند ایسوس هستید، می توانید روی عملکرد بی نقص و کارآمد لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook K571LH i5-12GB-1TB+256SSD-GTX1650 4GB-FHD حساب کنید. بهره مندی از مجموعه سخت افزاری قوی در داخل یک شاسی 15 اینچی مجموعه این لپ تاپ را شکل داده است. در بخش ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571LH از آخرین فناوری های ساختاری در بدنه به همراه رعایت ظرافت و جزئیات بهره گرفته شده است تا در نهایت ظاهری حرفه ای و بی نقص را به آن بخشیده است. در بخش مرکزی لپ تاپ ایسوس Asus K571LH از یک پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i5 10300H به همراه 8 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.4 تا 5 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای نرم افزارهای چندرسانه ای با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین بهره مندی از 12 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع DDR4 سرعت عملکرد لپ تاپ را بهبود می بخشد. برای لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ASUS VivoBook K571LH مجموعه پردازنده گرافیکی از برند Nvidia مدل GTX1650 به همراه 4 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی تعبیه شده است که می توان برای کاربری های حرفه ای روی عملکرد پاسخگو آن حساب کرد. همچنین فضای ذخیره سازی تعبیه شده برای لپ تاپ Asus VivoBook K571LH دارای ظرفیت هیبریدی متشکل از 1 ترابایت فضای هارددیسک به همراه 256 گیگابایت فضای هارد SSD است، بطوریکه فضای فوق العاده ایده ال به همراه سرعت عملکرد عالی بطور همزمان در اختیار دارید. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه استاندارد 15.6 اینچی با کیفیت تصویر Full HD است که به آخرین فناوری های صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مجهز می باشد و می توانید از تماشای تصاویر واقعی و زنده آن لذت ببرید. کیبورد جزیره ای با کلید های استاندارد و ارگونومی برای تایپ راحت در مدت زمان طولانی و بهره مندی از نور پس زمینه، پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از مجموعه پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، پشتیبانی از حسگر اثر انگشت به منظور ارتقاء سیستم امنیتی لپ تاپ، سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه با پشتیبانی از فناوری صوتی Sonicmaster و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ ایسوس ASUS VivoBook K571LH i5-12GB-1TB+256SSD-GTX1650 4GB-FHD هستند.

در ادامه می توانید به منظور برررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل VivoBook K571LH i5 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس مدل K571LH i5 به ایسوس سنتر نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ۹۹/۰۷/۲۰
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی