قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R565MA N5030-12GB-1TB+256SSD-INTEL-FHD از جدیدترین لپ تاپ های 15 اینچی برند محبوب و مشهور Asus است که با بهره گیری از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی های جهانی مخاطبان لپ تاپ های عمومی را به سمت خود می‌کشاند. ظاهر بسیار جذاب و رنگ خاکستری چشمگیر آن همراه با لبه هایی باریک و دارای انحنا که بر زیبایی آن می‌افزایند، سبب محبوبیت بیشتر آن شدند. باریک و سبک بودن لپ تاپ R565MA که سبب آسان‌تر شدن حمل آن می‌گردد و قیمت بسیار مناسبی که دارد این لپ تاپ را به یکی از پرفروش ترین لپ تاپ ها بدل کرده است. لپ تاپ Asus Vivobook R565MA برای کاربری ها و استفاده های روزمره شما بسیار مناسب است و از یک پردازنده Pentium N5030 ساخت کمپانی اینتل استفاده می‌کند که کش 4 مگابایتی و سرعتی برابر با 3.10 GHz دارد؛ در نتیجه عملکرد نسبتا خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. لپ تاپ زیبا و سبک Asus Vivobook R565MA با دارا بودن 12 گیگابایت حافظه Ram از نوع DDR4 که سرعت باسی معادل با 2133 مگاهرتز نیز دارد، سرعت عملکرد پردازنده مرکزی را تا حد زیادی بالا می‌برد و از سرعت خواندن و نوشتن خوبی برخوردار است. این لپ تاپ خوش قیمت و باریک دارای حافظه داخلی از نوع هیبریدی است؛ بدین معنی که 1 ترابایت حافظه هارد دیسک و 256 گیگابایت حافظه SSD دارد و علاوه بر اینکه فضای بسیار مناسبی برای ذخیره اطلاعات در اختیار شما می‌گذارد، به پرسرعت تر شدن سیستم نیز کمک شایان توجهی می‌کند. لپ تاپ ایسوس مدل Asus Vivobook R565MA  از یک کارت گرافیک مدل UHD Graphics 605 ساخت برند اینتل بهره می‌برد که البته فاقد فضای اختصاصی گرافیکی است. اندازه صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مدل Vivobook R565MA برابر با 15.6 اینچ و استاندارد است که از پنل TFT در ساخت آن استفاده شده و با وضوح تصویر 1920 در 1080 رنگ هایی واضح و شفاف را برای شما به نمایش می‌گذارد؛ همچنین این لپ تاپ به روکش مات صفحه نمایش نیز مجهز است و بدین ترتیب امکان استفاده از آن در مکان های پرنور برای شما فراهم است. باتری لپ تاپ Asus R565MA نیز از نوع  2 سلولی و دارای ظرفیت 37 وات در ساعت می‌باشد.  از دیگر مشخصات لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R565MA N5030-12GB-1TB+256SSD-INTEL-FHD می‌توان به پشتیبانی از شبکه های انتقال داده بی‌سیم مثل بلوتوث و وای فای، استفاده از جک 3.5 میلی متری برای انتقال صدا، دوربین مکالمه تصویری، وجود اسپیکر استریو، وجود برخی درگاه های پرکاربرد مثل کارت خوان، پورت خروجی HDMI، پورت های USB 2.0 و USB 3.0 و همچنین پورت Type – C اشاره کرد که از ویژگی های بسیار عالی آن می‌باشند و نیازهای شما را به خوبی مرتفع می‌سازند.

شما عزیزان می‌توانید برای بررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل R565MA و همچنین اطلاع از آخرین قیمت لپ تاپ ایسوس Vivobook R565MA به وب سایت www.asuscenter.ir نمایندگی Asus مراجعه فرمایید.

 

 

  • ۰۰/۰۵/۳۱
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی