قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

به طور کلی صفحه نمایش لپ تاپ های مختلف در 2 حالت مات یا براق طراحی و روانه بازار می شوند. هر کدام از این 2 نوع دارای ویژگی های مثبت و منفی خاص خود می باشند که قصد داریم برخی از این نکات را برای شما بازگو کنیم:

مزایا صفحه نمایش مات: اصلی ترین ویژگی قابل توجه در صفحه نمایش های مات را می توان قابلیت عدم بازتاب نور در نمایشگر دانست. بطوریکه اگر در محیطی با نور زیاد مانند قرار گرفتن در نور آفتاب باشید، میزان تابش نور در صفحه نمایش شما را اذیت نمی کند و به راحتی می تاونید به صفحه نمایش لپ تاپ نگاه کنید.

معایب صفحه نمایش مات: در کنار ویژگی مثبت این نوع نمایشگر معایبی نیز وجود دارد. از جمله مشکل این نوع صفحه نمایش می توان به کدر و مات بودن صفحه نمایش لپ تاپ اشاره کرد که سبب می شود رنگ ها و تصاویر به صورت درخشنده و زنده جلوه نکنند و برای کاربر جذابیتی نداشته باشد.

در مقابل صفحه نمایش مات در لپ تاپ نوع براق آن نیز در بازار یافت می شود. اما این نوع صفحه نمایش نیز معایب و مرایای خاص خود را دارد.

مزایا صفحه نمایش براق: نمایشگر های براق لپ تاپ درخشندگی زیبایی در نمایش تصاویر دارند و جذابیت بالایی را در حین تماشای تصاویر به کاربر ارائه می دهند. به همین دلیل اگر به دنبال تصاویری با رنگ های واقعی و زنده هستید صفحه نمایش براق را به شما پیشنهاد میکنیم.

معایب صفحه نمایش براق: عیب بزرگ این نوع صفحه نمایش را می توان در انعکاس و بازتاب نور در صفحه نمایش دانست. بطوریکه در محیط های پرنور و محیط های باز برای مشاهده صفحه نمایش مشکل خواهید داشت.

  • ۹۸/۰۳/۰۸
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی