قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰
لپ تاپ های گیمینگ بخش عمده ای از مخاطبان را به خود اختصاص می دهند. به همین دلیل رقابت در بین شرکت های سازنده لپ تاپ های گیمینگ بسیار تنگاتنگ است. با توجه به ویژگی های منحصر بفرد اختصاص داده شده برای این دسته از محصولات قیمت بیشتری نیز در مقایسه با سایر لپ تاپ ها باید از سوی مخاطب پرداخت شود.
در این متن قصد داریم برخی از نمونه های بهترین لپ تاپ های گیمینگ که در سال 2019 را به بازار عرضه شدند ره به شما معرفی کنیم:
1- لپ تاپ msi gs65 stealth با بدنه ای فوق العاده باریک و سبک برخلاف سایر لپ تاپ های گیمینگ که وزنی سنگین دارند و نمی توان همراه خود حمل کرد. بهره مندی از سخت افزار قدرتمند
2- لپ تاپ asus rog zephyrus gx501 با بدنه ای ظریف و سیستم خنک کننده هوشمند. البته باید بدانید این دستگاه از نظر باتری و صفحه کلید ضعیف است.
3- لپ تاپ razer blade با سخت افزار قوی، باتری با طول عمر بالا و صفحه نمایش 4k . البته باید این نکته را در نظر داشته باشید این محصول گزینه های ارتقاء محدودی را در اختیار شما قرار می دهد.
4- لپ تاپ dell xps15 2in1 با بهره مندی از عملکرد قوی و پاسخگو و بدنه ای باریک. در مورد این محصول نیز این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت آن بسیار بالا است.
همواره در کنار ویژگی های اختصاص یافته برای لپ تاپ های گیمینگ نقاط ضعفی نیز در هر یک از مدل های مختلف مشاهده می شود که باید آن ها را در نظر بگیرید. برای مشاهده متن کامل این متن می توانید به صفحه خبرنامه مراجعه فرمایید.
  • ۹۸/۰۳/۱۳
  • ادمین admin

نظرات (۱)

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به خاطر مطالب مفیدت ممنونم .اگر  علاقه داشتی به سایت منم سر بزن . جدیدترین سریال ها و فیلم های ایرانی رو از اینجا میتونی دانلود کنی . موفق باشید در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی