قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

اگر از طرفداران برند ایسر هستید و می خواهید با هزینه ای نسبتا اندک صاحب یک لپ تاپ ایسر شوید ما 3 مدل از ارزان قیمت ترین لپ تاپ های ایسر که در کنار آن کارایی مناسبی نیز دارند را به شما معرفی می کنیم:

1- لپ تاپ ایسر مدل Acer Aspire A315-21G-47PW

این دستگاه دارای پردازنده مرکزی amd مدل a4-9120 به همراه 4 گیگابایت رم ddr4 و 500 گرم حافظه داخلی از نوع هارد دیسک می باشد. صفحه نمایش 15 اینچی با کیفیت hd به همراه پردازنده گرافیکی r5 m520 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی مجموعه سخت افزاری این دستگاه را تشکیل میدهند. قیمت این لپ تاپ در محدوده 3 تا 4 میلیون می باشد که می توانید برای اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت به اینجا مراجعه کنید.

2- لپ تاپ ایسر مدل Acer Aspire ES1-132-P1VC 

با پردازنده مرکزی اینتل مدل pentium n4200 و 4 گیگابایت حافظه ddr3 به همراه 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک. دارای صفحه نمایش 11.6 اینچ از نوع hd و پردازنده گرافیکی intel hd graphics 5500 . قیمت این لپ تاپ در بازه 3 تا 4 میلیون قرار دارد که می توانید برای مشاهده مشخصات و قیمت دقیق کلیک کنید.

3- لپ تاپ ایسر مدل Acer Aspire ES1-432-P0GG

این محصول دارای پردازنده مرکزی اینتل مدل pentium n4200 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم از نوع ddr3 با 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک می باشد. همچنین این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی intel hd graphics 505 با صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت تصویر hd می باشد. برای مشاهده سایر مشخصات و قیمت دقیق این محصول می توانید به صفحه لپ تاپ مراجعه کنید.

  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی