قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ های سری گیم برند ایسوس یکی از پرطرفدارترین سری لپ تاپ در بین کاربران می باشند. کمپانی ایسوس با بهره مندی از آخرین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری در ساختار لپ تاپ های مخصوص بازی هرانچه کاربران نیاز دارند را فراهم آورده است. لپ تاپ گیمینگ ایسوس ASUS ROG Zephyrus S17 GX701LXS i7 10870H-32GB-1TBSSD-RTX 2080 8GB یکی از مدل های جدید و حرفه ای این برند می باشد که از مجموعه سخت افزاری قوی در یک شاسی حرفه ای و بی نقص بهره مند است. ترکیبی از فناوری های جدید ساختاری و از طرفی بهبود سیستم خنک کننده لپ تاپ، شاسی ایده الی را برای کاربران فراهم آورده است. در بخش سخت افزاری لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس ROG Zephyrus GX701LXS از آخرین نسل پردازنده های اینتل مدل Core i7 10870H به همراه 16 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.4 تا 5 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای بازی های سنگین با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین بهره مندی ار 32 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 سرعت عملکرد CPU را بهبود می بخشد. برای لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل ASUS ROG Zephyrus S17 GX701LXS صفحه نمایشی با نرخ رفرش بالا تعبیه شده است تا شما برنده بازی باشید و عکس العمل های سریع را تجربه کنید. اندازه 17 اینچی به همراه کیفیت تصویر Full HD و بهره مندی از سایر ویژگی های صفحه نمایش لپ تاپ، تصاویری واضح و دقیق را به کاربر عرضه می کند، بطوریکه از اجرای بازی در لپ تاپ گیمینگ Asus GX701LXS لذت می برید. پردازنده گرافیکی تعبیه شده برای لپ تاپ مخصوص بازی ROG Zephyrus S17 GX701LXS از برند NVIDIA مدل RTX 2080 SUPER به همراه 8 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی است، بطوریکه می توان جدیدترین بازی ها را به کمک آن اجرا کرد. کیبورد حرفه ای و ارگونومی برای عکس العمل های سریع در حین اجرای بازی به همراه کلید های استاندارد و میانبر به همراه نور پس زمینه، پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، سیستم صوتی فراگیر با پشتیبانی از فناوری SonicMaster و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ گیمینگ ایسوس ASUS ROG Zephyrus S17 GX701LXS i7 10870H-32GB-1TBSSD-RTX 2080 8GB هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ گیمنیگ ایسوس مدل GX701LXS و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس Asus GX701LXS به ایسوس سنتر نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ۹۹/۱۰/۱۱
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی