قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ لنوو Lenovo V15 i3 1005G1-4GB-1TB-INTEL-HD از سری لپ تاپ های خانواده V15 لنوو می باشد. برند Lenovo یکی از بهترین برند ها در زمینه لپ تاپ بوده و محصولات آن همیشه مورد پسند کاربران مختلف قرار گرفته است. این بار نیز این برند محصول Lenovo V15 خود را وارد بازار کرده است. این لپ تاپ در ابعاد 378x265x22.6 میلی متر و با وزن 2.13 کیلوگرم راهی بازار شده است. از دیگر ویژگی های ظاهری این لپ تاپ می توان به طراحی یکپارچه با متریال باکیفیت آن اشاره کرد. این لپ تاپ دارای 4 حافظه رم از نوع ddr4 و همچنین حافظه داخی 1 ترابایت از نوع هارددیسک می باشد که می توانید به راحتی برای ذخیره فیلم و عکس و یا برنامه های شخصی خود از آن استفاده کنید. سازنده پردازنده مرکزی این لپ تاپ شرکت Intel می باشد و از سری پردازنده Core i3 با مدل 1005G1 استفاده شده است. همچنین شرکت Intel سازنده کارت گرافیک با مدل Intel HD Graphics و البته بدون حافظه اختصاصی گرافیکی است و نباید از آن انتظار اجرای نرم افزار های سنگین داشته باشید. لپ تاپ لنوو Lenovo V15 i3 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت تصویر HD و به همراه روکش مات می باشد. از دیگر مشخصات لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo V15 می توان به دارا بودن سه پورت USB3.0 پورت خروجی HDMI، پورت کاربردی USB Type-C , il]kdk اسلات کارت خوان اشاره کرد. لپ تاپ لنوو مدل Lenovo V15 i3 دارای سیستم عامل DOS می باشد و همچین برخورداری از باتری 2 سلولی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 35 وات ساعت و جک 3.5 میلی متری از دیگر ویژگی های لپ تاپ لنوو Lenovo V15 i3 10110U-4GB-1TB-INTEL-HD به شمار می رود. 

برای بررسی سایر مشخصات لپ تاپ لنوو مدل Lenovo V15 i3 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو Lenovo V15 به ایسوس سنتر نمایندگی لنوو مراجعه فرمایید..

 

  • ۹۹/۱۰/۱۵
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی