قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

اگر از علاقه مندان به اجرای بازی با لپ تاپ هستید، لپ تاپ گیمینگ لنوو Lenovo Legion 5 i7 10750H-32GB-1TB+512SSD-1660Ti 6GB-FHD-17inch می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. طراحی فوق العاده زیبا به همراه مجموعه سخت افزاری قدرتمند هر آنچه از یک لپ تاپ مخصوص بازی را انتظار داشته باشید برای شما فراهم می آورد. طراحی حرفه ای، هوشمندانه، ساختار های ظریف و سلولی در نهایت بدنه ای زیبا و در عین حال حرفه ای را پدید آورده است. همچنین در بخش سخت افزاری لپ تاپ مخصوص بازی لنوو Legion 5 از پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i7 10750H به همراه 12 مگابایت کش پردازنده و سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.4 تا 5 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای نرم افزار های سنگین با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. علاوه بر این بهره مندی از 32 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع ddr4 سرعت CPU را بهبود می بخشد. برای لپ تاپ گیمینگ لنوو مدل Lenovo Legion 5 از یک کارت گرافیک مدل GTX 1660 Ti ساخت شرکت NVIDIA به همراه 6 گیگابایت فضای حافظه اختصاصی گرافیکی بهره گرفته شده است و می توانید لذت اجرای جدیدترین و حتی سنگین ترین بازی ها را به کمک آن تجربه کنید. همچنین برای لپ تاپ 17 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 فضای ذخیره سازی هیبریدی متشکل از 1 ترابایت فضای هارددیسک و همچنین 512 گیگابایت فضای هارد SSD تعبیه شده است که می توانید سرعت را در کنار حجم ایده ال تجربه کنید. صفحه نمایش 17 اینچی با کیفیت تصویر Full HD با بهره مندی از آخرین تکنولوژی های نمایشگر در نهایت تصاویری زنده، واقعی و هیجان انگیز را در هنگام اجرای بازی در اختیارتان قرار می دهد. کیبورد حرفه ای و ارگونومی با کلید های مناسب برای اجرای بازی و عکس العمل های سریع به همراه نور پس زمینه یکی دیگر از ویژگی های لپ تاپ مخصوص بازی Lenovo Legion 5 است. پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، باتری 3 سلولی لیتیوم پلیمری با توان 52 وات ساعت و قابلیت نگهداری شارژ در طولانی مدت، سیستم صوتی فراگیر و قدرتمند برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ گیمینگ لنوو Lenovo Legion 5 i7 10750H-32GB-1TB+512SSD-1660Ti 6GB-FHD-17inch هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ گیمینگ لنوو Lenovo Legion 5 i7 و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ لنوو Legion 5 به Asuscenter.ir نمایندگی لنوو مراجعه فرمایید..

  • ۹۹/۱۱/۱۴
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی