قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ های مخصوص بازی سری TUF Gaming FX505GT برند محبوب ایسوس با ظاهری خشن و حرفه‌ای و کانفیگ های متفاوت وابسته به نیاز کاربر، علاقه ‌مندان به لپ تاپ های گیمینگ را به سمت خود می‌کشاند. لپ تاپ ASUS FX505GT با بهره گیری از پردازنده نسل نهم شرکت اینتل با مدل Core i5 9300H که دارای 8 مگابایت کش پردازنده است سرعت عملکرد CPU را افزایش داده و امکان دسترسی به اطلاعات را با سرعت بیشتری فراهم می‌سازد. 8 گیگابایت حافظه RAM با فرکانس 2133 مگاهرتز از نوع DDR4 نیز برای افزایش سرعت پردازش اطلاعات توسط CPU در این لپ تاپ جذاب تعبیه شده است. دارا بودن 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک به همراه 512 گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره انواع اطلاعات و بازی های حجیم کاملا مناسب است. به منظور اجرای عالی بازی ها و نرم افزارهای حرفه‌ای، کارت گرافیکی از شرکت NVIDIA با مدل GTX1650 و 4 گیگابایت حافظه اختصاصی در لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس TUF FX505GT i5 به کار گرفته شده تا نگرانی شما از بابت اجرای هرگونه بازی سنگین رفع شود. علاوه بر ویژگی های سخت افزاری خوب، صفحه نمایش استاندارد 15.6 اینچی این لپ تاپ با استفاده از پنل IPS به کار رفته در ساختار خود باعث کالیبره شدن رنگ ها و وضوح و روشنی تصاویر خواهد شد و با نمایش تصاویری با کیفیت Full HD هیجان بازی را چند برابر می‌کند؛ همچنین روکش مات نمایشگر، استفاده از آن در محیط های باز و نورگیر را به آسانی فراهم می‌سازد. وجود اسپیکری استریو با پشتیبانی از فناوری Bang & Olufsen برای تجربه یک صدای منحصر به فرد، شما را از خرید اسپیکرهای جانبی بی‌نیاز می‌سازد. استفاده از باتری لیتیوم پلیمری 3 سلولی با طرفیت 48 وات ساعت، پشتیبانی از شبکه های انتقال داده بی‌سیم، تعبیه جک 3.5 میلی متری برای انتقال صدا در لبه های کناری، دارا بودن پورت های ورودی و خروجی کاربردی برای اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، دوربین مکالمه تصویری و... از ویژگی های لپ تاپ گیمینگ ایسوس ASUS TUF Gaming FX505GT i5 9300H-8GB-1TB+512SSD-1650 4GB است.

برای بررسی بیشتر در خصوص مشخصات لپ تاپ گیمینگ ASUS FX505GT و همچنین اطلاع از آخرین قیمت لپ تاپ مخصوص بازی ایسوس مدل TUF FX505GT i5 به AsusCenter نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ۹۹/۱۱/۲۰
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی