قیمت لپ تاپ | خرید لپ تاپ | معرفی لپ تاپ

  • ۰
  • ۰

اگر برای کاربری های چندرسانه ای و حرفه ای به دنبال لپ تاپی در برند ایسوس هستید، می توانید روی عملکرد بی نقص و کارآمد لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook Pro 15 UX535LI i7 10870H-16GB-1TB+256SSD-GTX 1650TI 4GB حساب کنید. بهره مندی از مجموعه سخت افزاری قوی در داخل یک شاسی 15 اینچی مجموعه این لپ تاپ را شکل داده است. در بخش ظاهری لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro 15 UX535LI از آخرین فناوری های ساختاری در بدنه به همراه رعایت ظرافت و جزئیات بهره گرفته شده است تا در نهایت ظاهری حرفه ای و بی نقص را به آن بخشیده است. در بخش مرکزی لپ تاپ ایسوس Asus UX535LI از یک پردازنده مرکزی نسل دهم اینتل مدل Core i7 10870H به همراه سرعت پردازش قابل ارتقاء در بازه 2.2 تا 5 گیگاهرتز بهره گرفته شده است، بطوریکه در هنگام اجرای نرم افزارهای چندرسانه ای با افت سرعت عملکرد لپ تاپ مواجه نمی شوید. همچنین بهره مندی از 16 گیگابایت فضای حافظه رم از نوع DDR4 سرعت عملکرد لپ تاپ را بهبود می بخشد. برای لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus ZenBook Pro 15 UX535LI مجموعه پردازنده گرافیکی از برند NVIDIA مدل GTX 1650TI به همراه 4 گیگابایت فضای اختصاصی گرافیکی تعبیه شده است که می توان برای کاربری های حرفه ای روی آن حساب کرد. همچنین فضای ذخیره سازی تعبیه شده برای لپ تاپ UX535LI دارای ظرفیت هیبریدی متشکل از 1 ترابایت فضای هارددیسک به همراه 256 گیگابایت فضای هارد SSD است، بطوریکه فضای فوق العاده ایده ال به همراه سرعت عملکرد عالی بطور همزمان در اختیار دارید. صفحه نمایش این لپ تاپ دارای اندازه استاندارد 15.6 اینچی با کیفیت تصویر Full HD است که به آخرین فناوری های صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس مجهز می باشد و می توانید از تماشای تصاویر واقعی و زنده آن لذت ببرید. کیبورد جزیره ای با کلید های استاندارد و ارگونومی برای تایپ راحت در مدت زمان طولانی، پشتیبانی از شبکه های اتصال بی سیم، بهره مندی از مجموعه پورت های ورودی و خروجی کاربردی به منظور اتصال انواع لوازم جانبی به لپ تاپ، سیستم صوتی فراگیر و همه جانبه ساخت شرکت Harman Kardon و ... برخی دیگر از مشخصات لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook Pro 15 UX535LI i7 10870H-16GB-1TB+256SSD-GTX 1650TI 4GB هستند.

در ادامه می توانید به منظور بررسی مشخصات لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook Pro 15 UX535LI و همچنین اطلاع از قیمت لپ تاپ ایسوس مدل UX535LI i7 به www.asuscenter.ir نمایندگی ایسوس مراجعه فرمایید..

  • ۰۰/۰۴/۲۱
  • ادمین admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی